"Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение "Отдел образования по Коргалжынскому району управления образования Акмолинсой области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қамқоршыларға немесе қорғаншыларға жетім баланы (жетімбалаларды) және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы(балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы тағайындау»мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

28.03.2017

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2015 жылғы «13» сәуірдегі

№ 198 бұйрығымен 

бекітілген


«Қамқоршыларға немесе қорғаншыларға жетім баланы (жетімбалаларды) және

ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланы(балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы

тағайындау»мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты


1. Жалпы ережелер

1. «Қамқоршыларға

немесе қорғаншыларға жетім баланы (жетім балаларды) және ата-анасының

қамқорлығынсыз қалған баланы (балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы тағайындау»

мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және

ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірлеген.

3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және

облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары(бұдан әрі -

көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс,

ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталықтары»

шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі -

ХҚО);

3) «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы

жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет

көрсету тәртібі

4. Мемлекеттік қызмет

көрсету мерзімдері:

1) көрсетілетін қызметті берушіге, ХҚО-ға құжаттарды тапсырған сәттен бастап,

сондай-ақ портал арқылы өтініш берген кезде - он жұмыс күні.

ХҚО жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді.

2) көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚО-да көрсетілетін қызметті алушының

құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты -15минут;

3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға қызмет

көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты - 30 минут, ХҚО -20минут. 

5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған)

және (немесе) қағаз жүзінде.

6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің нәтижесі - осы мемлекеттік

көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қамқоршыларға

немесе қорғаншыларға жетім баланы (жетім балаларды) және ата-анасының қамқорлығынсыз

қалған баланы (балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы тағайындаутуралы шешімі.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - электрондық және (немесе)

қағаз түрінде.

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесі

үшін қағаз жеткізгіште өтініш берген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету

нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, қағазға басып шығарылады,

көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрімен

расталады.

Порталда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының

«жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының

электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) қол қойылған электрондық

құжат нысанында жіберіледі.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы)

тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) көрсетілетін қызметті берушіде: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына

сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі

түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұма аралығын қоса алғанда сағат 9.00-ден

18.30-ға дейін.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат

13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге

асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын-ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет

көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі;

2) ХҚО-да: еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда,

дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат

9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.

Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз, қызмет алушының тіркеу орны бойынша

«электронды» кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық

кезекті «брондауға» болады;

3) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді

қоспағанда тәулік бойы (Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және

мереке күндері жүгінген жағдайда өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету

нәтижесін беру келесі жұмыс күнімен жүзеге асырылады).

9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін

қажетті құжаттардың тізбесі:

көрсетілетін қызметті берушіге және ХҚО-ға:

1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан

бойынша қамқоршының немесе қорғаншының жәрдемақы тағайындау үшін өтініші;

2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат(жеке басын

сәйкестендіру үшін талап етіледі);

3) қамқоршы немесе қорғаншы тағайындау туралы жергілікті атқарушы органның

шешімі; 

4) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тысжерде

туылған жағдайдабаланың туу туралы куәлігініңкөшірмесі;

5) балаға жалғыз ата-анасының немесе екеуiнiң де қамқорлығының жоқтығын

растайтын құжаттардың (қайтыс болуы туралы куәлік, ата-ананы ата-ана

құқықтарынан айыру, олардың ата-ана құқықтарын шектеу, ата-анасын хабарсыз

кетті, әрекетке қабiлетсiз (әрекет қабiлетi шектелген) деп тану, оларды қайтыс

болды деп жариялау туралы сот шешімі, ата-анасының бас бостандығынан айыру

орындарында жазасын өтеуi туралы сот үкімі, ата-аналардың іздестірілуін,

баланың (балалардың) ата-анасынан айырып алынғанын, ата-анасының денсаулық

сақтау ұйымдарында ұзақ мерзімді емделуін растайтын құжаттар, баланың (балалардың)

әдейі тасталғаны туралы акті, баладан (балалардан) бас тарту туралы өтініш)

көшiрмелері;

6) екінші деңгейдегі банкте немесе банк операцияларының жеке түрлерін жүзеге

асыруға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымда

қорғаншының немесе қамқоршының атына дербес шоттың ашылуы туралы шарттың

көшірмесі;

7) баланың (балалардың) табысы (мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыларды және өзге

де әлеуметтік төлемдерді алуды растайтын құжаттар, алименттер, баланың

(балалардың) мүлкінен түсетін табыстары туралы мәліметтер) туралы құжаттар.

Салыстырып тексеру үшін құжаттар түпнұсқада ұсынылады, кейін түпнұсқалары

көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

порталда:

1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанындағы

сұранысы;

2) қамқоршы немесе қорғаншы тағайындау туралы жергілікті атқарушы орган

шешімінің электрондық көшірмесі; 

3) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тысжерде

туылған жағдайдабаланың туу туралы куәлігініңэлектрондық көшірмесі;

4) балаға жалғыз ата-анасының немесе екеуiнiң де қамқорлығының жоқтығын

растайтын құжаттардың (қайтыс болуы туралы куәлік, ата-ананы ата-ана

құқықтарынан айыру, олардың ата-ана құқықтарын шектеу, ата-анасын хабарсыз

кетті, әрекетке қабiлетсiз (әрекет қабiлетi шектелген) деп тану, оларды қайтыс

болды деп жариялау туралы сот шешімі, ата-анасының бас бостандығынан айыру

орындарында жазасын өтеуi туралы сот үкімі, ата-аналардың іздестірілуін,

баланың (балалардың) ата-анасынан айырып алынғанын, ата-анасының денсаулық сақтау

ұйымдарында ұзақ мерзімді емделуін растайтын құжаттар, баланың (балалардың)

әдейі тасталғаны туралы акті, баладан (балалардан) бас тарту туралы өтініш)

электрондық көшірмелері;

5) екінші деңгейдегі банкте немесе банк операцияларының жеке түрлерін жүзеге

асыруға Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымда

қорғаншының немесе қамқоршының атына дербес шоттың ашылуы туралы шарттың

электрондық көшірмесі;

6) баланың (балалардың) табысы (мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыларды және өзге

де әлеуметтік төлемдерді алуды растайтын құжаттар, алименттер, баланың

(балалардың) мүлкінен түсетін табыстары туралы мәліметтер) туралы құжаттардың

электрондық көшірмелері.

Порталда электрондық сұранысты қабылдау көрсетілетін қызметті алушының «жеке

кабинетінде» жүзеге асырылады. 

Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын растайтын, баланың туу туралы

құжаттарының (бала 2007 жылғы 13 тамыздан кейін туылған

жағдайда)мәліметтерінХҚО қызметкері және көрсетілетін қызметті

беруші«электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден

алады.

Көрсетілетін қызметті беруші немесе ХҚО арқылы құжаттарды қабылдау кезінде

көрсетілетін қызметті алушыға мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың

қабылданғаны туралы қолхат береді:

сұраныстың нөмірі мен қабылданған күні;

сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

құжаттар берілетін күні (уақыты) және орны;

ХҚО,көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған

қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда);

көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болғанда) және

байланыс телефондары.

ХҚО-да дайын құжаттарды беру жеке куәлігін (немесе нотариалды расталған

сенімхат бойынша оның өкілі) ұсыну кезінде құжаттарды қабылдау туралы қолхат

негізінде жүзеге асырылады.

ХҚО бір ай ішінде нәтижені сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оларды

көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін

қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген жағдайда ХҚО-ның сұранысы бойынша

көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды

көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін ХҚО-ға жібереді. 

Портал арқылы жүгінген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының «жеке

кабинетіне» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сұранысын қабылдау туралы,

сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күні және уақыты

көрсетілген хабарлама мәртебесі жіберіледі.

Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының

9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда ХҚО қызметкері

өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік қызмет стандартына

3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

береді.

3. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың,

астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы

органдарының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе)

олардың лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және

(немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне)

шағымдану тәртібі

10. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның

лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не осы мемлекеттік

көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша

облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілікті атқарушы

органы (бұдан әрі - әкімдік) басшысының атына беріледі.

Шағым жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе

әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Жеке тұлғаның арызында оның тегі, аты, әкесінің аты(бар болғанда), пошталық

мекен-жайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген

шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің

немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып

табылады. 

ХҚО қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік

көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай және

телефондар бойынша ХҚО-ның басшысына жіберіледі.

ХҚО-ға қолма-қол, сонымен бірге пошта арқылы келіп түскен шағымның

қабылданғанын растау оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні

шағымның екінші данасына немесе шағымның ілеспе хатына қойылады) болып

табылады. 

Портал арқылы өтініш білдіргенде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік

қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланысорталығының «1414»

телефоны бойынша алуға болады.

Портал арқылы өтініштерді жолдау кезінде көрсетілетін қызметті алушының «жеке

кабинетінен» көрсетілетін қызметті беруші тарапынан шығымдарды өңдеу барысында

(жеткізу, тіркеу туралы белгілер, қарастыру немесе қарастырудан бас тарту

туралы жауап) жаңартылатын өтініш жөніндегі ақпарат қолжетімді.

Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің немесе ХҚО-ның мекен-жайына келіп

түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес

жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижесі туралы дәлелді

жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы жіберіледі не көрсетілетін

қызметті берушінің, әкімдіктің немесе ХҚО-ның кеңесесінде қолма-қол

беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін

қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау

жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады. 

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті

органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген

күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда көрсетілетін

қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен

сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік

көрсетілетін қызметтің, оның ішінде электрондық нысанда және халыққа қызмет

көрсету орталықтары арқылы көрсетілетін қызметтің ерекшеліктері ескерілген өзге

де талаптар

12. Заңнамада

белгіленген тәртіпте адамның өзін-өзі қарап күту, өздігінен жүріп-тұруын

бағдарлай алу қабілетінен немесе мүмкіндігінен толық немесе ішінара айырылған

көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды

қабылдауды ХҚО қызметкерлері мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі

Бірыңғай байланысорталығының «1414»нөмеріне жүгіну арқылы тұрғылықты жеріне

шығумен жүзеге асырады.

13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары мынадай

интернет-ресурстарда орналастырылған: 

Министрлікwww.edu.gov.kz;

ХҚО www.con.gov.kz;

порталда.

14. Көрсетілетінқызметтіалушының ЭЦҚ

болғанжағдайдакөрсетілетінмемлекеттікқызметті портал

арқылыэлектрондықнысандаалуғамүмкіндігі бар.

15. Көрсетілетінқызметтіалушымемлекеттікқызметкөрсетутәртібі мен

жағдайытуралыақпараттықашықтықтанқолжеткізурежимінде, порталдағы

«жекекабинеті», сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі

Бірыңғай байланысорталығының «1414»арқылыалумүмкіндігінеие.

16. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері

бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz,

көрсетілетін қызметті берушінің: www.bala-kkk.kz интернет-ресурстарында

орналастырылған.


«Қамқоршыларға немесе қорғаншыларғажетім баланы (жетім балаларды)

жәнеата-анасының қамқорлығынсыз қалғанбаланы (балаларды) асырап-бағуғажәрдемақы

тағайындау» мемлекеттіккөрсетілетін қызмет стандартына

1-қосымша

Нысан

Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың

жергілікті атқарушы органдарыныңқағаз түрде берген құжаттың шығу нысаны

Қамқоршыға немесе

қорғаншыға жетім баланы (жетім балаларды)және ата-анасының қамқорлығынсыз

қалған баланы (балаларды)асырап-бағуға жәрдемақы тағайындау туралы 

шешім

№ ____ «___» _______________20 ___ жыл

________________________________________________________________________________

(органның атауы)

Істің № _______

Азамат(ша) ___________________________________________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты(бар болғанда)

Жүгінген күні _________________________________________________________________

Баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің жазылуы)

№ _____________ берген күні _____________________________ баланың туутуралы

куәлігін (туу туралы актінің жазылуы) берген органның

атауы__________________________________

________________________________________________________________________________

Баланың Т.А.Ә. (бар

болғанда)_____________________________________________________

Баланың туған жылы _____________________________________________________________

Қорғаншылық немесе қамқоршық тағайындау туралы органның шешімі

__________________

________________________________________________________________________________

Тағайындаған күні 20 ___ жылғы «___» _______________

Белгіленген жәрдемақы сомасы

20__ ж. __________ дан 20__ ж. __________ ғадейін

_______________________________________________________________ теңгесомасында

(жазбаша)

Баланың Т.А.Ә. (бар болғанда) _____________________________________________________

жәрдемақы ________________ ден _______________ ғадейін ___________

теңгесомасында_______________________________________________________________________

(жазбаша)

Жәрдемақытағайындаудан бас тартусебебі:

_________________________________________

Жәрдемақытөлеудітоқтатусебебі:

_________________________________________________

Мөрдіңорны

Астана және Алматы қалаларының, 

аудандардың және облыстық маңызы 

бар қалалардың жергілікті атқарушы 

органдарының басшысыныңТ.А.Ә. (бар болғанда) ______________________

(қолы)

Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың

жергілікті атқарушы органдарыныңэлектрондытүрде берген құжаттың шығу нысаны

Құжат электрондық

үкімет жүйесінде құрылған

ЭҮП/ПЭП

Документ сформирован системой электронного правительства ХҚКО/ЦОН


Берілгенкүні АЖО/АРМ

Датавыдачи

Өтініш беруші:

_____________________________

(өтініш берушінің Т.Ә.А.(бар болғанда)

Тіркеу мекенжайы: ________________________

(өтініш берушінің мекен жайы)

Тұрғылықты мекенжайы: ________________________

(өтініш берушінің мекен жайы)

Телефон: ___________________________

Қамқоршыға немесе

қорғаншыға жетім баланы (жетім балаларды) және ата-анасының қамқорлығынсыз

қалған баланы (балаларды) асырап-бағуға жәрдемақы тағайындау туралы 

шешім

№ ____ «___»

___________20 ___ жыл

_________________________________

(органның атауы)

Істің № _______

Азамат(ша)

_____________________________________________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты(бар болғанда)

Жүгінген күні ___________________________________________________________________

Баланың туу туралы куәлігі (туу туралы актінің жазылуы)№ _____________ берген

күні _____________________________ баланың туу туралы куәлігін (туу туралы

актінің жазылуы) берген органның атауы ___________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Баланың Т.А.Ә. (бар

болғанда)_____________________________________________________

Баланың туған жылы _____________________________________________________________

Қорғаншылық немесе қамқоршық тағайындау туралы органның шешімі

__________________

________________________________________________________________________________

Тағайындаған күні 20 ___ жылғы «___» _______________

Белгіленген жәрдемақы сомасы: 20__ ж. __________ дан 20__ ж. __________ ға

дейін

_______________________________________________________________ теңгесомасында

Баланың Т.А.Ә ________________________________________________________________

жәрдемақы ________________ ден _______________ ғадейін ___________

теңгесомасында

_____________________________________________________________________________

(жазбаша)

Жәрдемақытағайындаудан бас тартусебебі:

_________________________________________

Жәрдемақытөлеудітоқтатусебебі: _________________________________________________


Осықұжат «Электрондыққұжатжәнеэлектрондықцифрлыққолтаңбатуралы» 2003 жылғы 7

қаңтардағы № 370-II Қазақстан Республикасының Заңының 7-бабының 1-тармағына

сәйкесқағазтасығыштағықұжатқатең.

Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 7

января 2003 года «Об электронном документе и электронный цифровой подписи»

равнозначен документу на бумажном носителе.

*Штрих-код «Электрондықәкімдік» ақпараттықжүйесіұсынғанжәнеэлектрондық-цифрлыққолтаңбаменқолқойылғандеректердіқамтиды

Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой «Электронный

акимат» и подписанные электронно-цифровой подписью

 

«Қамқоршыларға немесе

қорғаншыларғажетім баланы (жетім балаларды) жәнеата-анасының қамқорлығынсыз

қалғанбаланы (балаларды) асырап-бағуғажәрдемақы тағайындау»

мемлекеттіккөрсетілетін қызмет стандартына

2-қосымша

Нысан

___________________________________

(органның атауы)

Жәрдемақы тағайындау үшін қамқоршының немесе қорғаншының 

өтініші

Ата-анасының

қамқорлығынсыз қалған баланы (балаларды)асырап-бағуға жәрдемақы тағайындауды

сұраймын__________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(баланың (балалардың) Т.А.Ә.(бар болғанда),туған жылы)

Қорғаншының немесе қамқоршының

Тегі

____________________________________________________________________________

Аты ___________ Әкесінің аты (бар

болғанда)________________________________________

Мекенжайы _____________________________________________________________________

Қорғаншылық немесе қамқоршылық тағайындау туралы органның 20___ жылғы«___»

_________ _______________________________________________________________

шешімі

Қорғаншының немесе қамқоршының жеке басын куәландыратын құжаттыңтүрі

________________________________________________________________________________

Сериясы ____________ нөмірі ______________ кім берді

_______________________________

Жеке сәйкестендіру нөмірі ________________________________________________________

дербес шотының № _____________ Банктің атауы

____________________________________

Жеке мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралыміндетті түрде

хабарлаймын.

Дұрыс емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшінжауапкершілік туралы

ескертілді.

Ақпараттық жүйелерде сипатталған заңды құпиясымен қорғалатын мәліметтерді

қолдануға келісемін.

20__ жылғы «___» _____________

__________________________________________________

(өтініш берушінің қолы)

Құжаттар қабылданды:

20__ жылғы «___» __________________

____________ _________________________________________________________________

(қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә.(бар болғанда), қызметі)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

(кесу сызығы)

Жеке мәліметтер өзгерген жағдайда 15 жұмыс күн ішінде ол туралыміндетті түрде

хабарлаймын.

Дұрыс емес мәліметтер мен жалған құжаттар ұсынғаны үшінжауапкершілік туралы

ескертілді.

Азамат (ша)___________________ өтініші, 20__ жылғы «___» ______________қосымша

құжаттарымен_______________ дана қабылданды.

____________ _________________________________________________________________

(қолы) (құжаттарды қабылдаған адамның Т.А.Ә.(бар болғанда), қызметі)

«Қамқоршыларға немесе қорғаншыларғажетім баланы (жетім балаларды)

жәнеата-анасының қамқорлығынсыз қалғанбаланы (балаларды) асырап-бағуғажәрдемақы

тағайындау» мемлекеттіккөрсетілетін қызмет стандартына

3-қосымша

Нысан

________________________________

(Т.А.Ә. (бар болғанда)немесе көрсетілетін қызметтіалушы ұйымның атауы)

________________________________

(көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан

бас тарту туралы

қолхат

«Мемлекеттік

көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының

20-бабының 2) тармақшасын басшылыққа алып, көрсетілетін қызметті беруші,

«Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК филиалының № ____ бөлімі

________________________________________ ___ (мекенжайды көрсету)

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес Сіз

ұсынған құжаттар топтамасының толық болмауына байланысты

_________________________________________________________________

(мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы)

мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

Жоқ құжаттардың атауы:

1) ___________________________________________________________;

2) ___________________________________________________________;

3) ___________________________________________________________.

Осы қолхат әр тарапқа

біреуден 2 данада жасалды.

Т.А.Ә. (бар болғанда)

(көрсетілетін қызметті берушінің, ХҚО қызметкері) _________________________

(қолы)

Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болғанда) ______________________________________

Телефоны _________________________________________________________

Қабылдады: Т.А.Ә. (бар

болғанда) ______________________________________

көрсетілетін қызметті алушының қолы)

«____» _____________ 20__ жыл

 

 

Утвержден

приказом Министра образования и науки Республики Казахстан

от «13» апреля 2015 года

№ 198


Стандарт государственной услуги

«Назначение выплаты пособия опекунам или попечителям на содержание

ребенка-сироты (детей-сирот) и ребенка (детей), оставшегося без попечения

родителей»


1. Общие положения

1. Государственная

услуга «Назначение выплаты пособия опекунам или попечителям на содержание

ребенка-сироты (детей-сирот) и ребенка (детей), оставшегося без попечения

родителей» (далее - государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки

Республики Казахстан (далее - Министерство).

3. Государственная услуга оказывается управлениями образования городов Астаны и

Алматы, городскими и районным отделами образования (далее - услугодатель).

Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг осуществляются

через:

1) канцелярию услугодателя:

2) республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения

«Центр обслуживания населения» Комитета связи, информатизации и информации

Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее - ЦОН);

3) веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее - портал).

2. Порядок оказания

государственной услуги

4. Сроки оказания

государственной услуги:

1) с момента сдачи документов услугодателю, в ЦОН, а также обращения на портал -

десять рабочих дней;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем

- не более 20 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 20

минут.

5. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично

автоматизированная) и (или) бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги - решение о назначении пособия

опекунам или попечителям на содержание ребенка-сироты и ребенка (детей),

оставшегося без попечения родителей, по форме согласно приложению 1 к

настоящему стандарту государственной услуги. 

Результат государственной услуги предоставляется в электронном формате. В

случае обращения услугополучателя за получением государственной услуги на

бумажном носителе результат оформляется в электронном формате, распечатывается

и заверяется подписью руководителя услугодателя.

На портале результат оказания государственной услуги направляется

услугополучателю в «личный кабинет» в форме электронного документа,

подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица

услугодателя.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

8. График работы:

1) услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, за исключением

выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики

Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00

часов до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов.

Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены;

2) ЦОНа: с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и

праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в

соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без

перерыва.

Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной

записи и ускоренного обслуживания.

При желании услугополучателя возможно «бронирование» электронной очереди

посредством портала;

3) портала - круглосуточно (за исключением технических перерывов в связи с

проведением ремонтных работ).

9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при

обращении услугополучателя:

к услугодателю:

1) заявление услугополучателя по форме согласно приложению 2 к настоящему

стандарту государственной услуги;

2) копия удостоверения личности услугополучателя;

3) справка об опеке или попечительстве над ребенком-сиротой (детьми-сиротами),

ребенком (детьми), оставшимся без попечения родителей;

4) копия свидетельства о рождении ребенка (детей);

5) копия договора об открытии лицевого счета на имя опекуна или попечителя в

банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка

Республики Казахстан на осуществление отдельных видов банковских операций;

6) сведения о доходах ребенка (детей) (документы, подтверждающие получение

государственных социальных пособий и иных социальных выплат, алиментов,

сведения об имеющихся доходах от имущества ребенка (детей).

При приеме документов работник услугодателя сверяет копии документов с

оригиналами документов услугополучателя и возвращает оригиналы

услугополучателю. 

При приеме документов услугодатель выдает услугополучателю расписку о приеме

соответствующих документов с указанием: 

1) номера и даты приема запроса;

2) вида запрашиваемой государственной услуги;

3) количества и названия приложенных документов;

4) даты (времени) и места выдачи документов;

5) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) работника услугодателя,

принявшего заявление;

6) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) услугополучателя и его

контактных телефонов. 

в ЦОН:

1) заявление услугополучателя по форме согласно приложению 2 к настоящему

стандарту государственной услуги;

2) свидетельство о рождении ребенка (в случае рождения ребенка до 13 августа

2007 года);

3) копия договора об открытии лицевого счета на имя опекуна или попечителя в

банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка

Республики Казахстан на осуществление отдельных видов банковских операций;

4) сведения о доходах ребенка (детей) (документы, подтверждающие получение

государственных социальных пособий и иных социальных выплат, алиментов,

сведения об имеющихся доходах от имущества ребенка (детей).

При приеме документов работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме

соответствующих документов с указанием: 

1) номера и даты приема запроса;

2) вида запрашиваемой государственной услуги;

3) количества и названия приложенных документов;

4) даты (времени) и места выдачи документов;

5) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) работника услугодателя,

принявшего заявление;

6) фамилии, имени, а также отчества (при наличии) услугополучателя и его

контактных телефонов. 

Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, свидетельства о

рождении ребенка (в случае рождения ребенка после 13 августа 2007 года),

установление опеки (попечительства) работник ЦОНа получает из соответствующих

государственных информационных систем в форме электронных документов,

удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.

Услугодатель получает письменное согласие услугополучателя на использование

сведений, составляющих охраняемую законом тайну, которые содержатся в

информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не

предусмотрено законами Республики Казахстан. 

При приеме документов работник ЦОНа сверяет данные из информационной системы

ЦОНов с оригиналами документов услугополучателя и возвращает оригиналы

услугополучателю;

на портал: 

1) запрос в форме электронного документа, подписанный ЭЦП услугополучателя;

2) электронная копия свидетельства о рождении ребенка (в случае рождения

ребенка до 13 августа 2007 года);

3) электронная копия договора об открытии лицевого счета на имя опекуна или

попечителя в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию

Национального банка Республики Казахстан на осуществление отдельных видов

банковских операций;

4) сведения о доходах ребенка (детей) в электронном формате (документы,

подтверждающие получение государственных социальных пособий и иных социальных

выплат, алиментов, сведения об имеющихся доходах от имущества ребенка (детей).

Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, свидетельства

о рождении ребенка (в случае рождения ребенка после 13 августа 2007 года),

установление опеки (попечительства) услугодатель получает из соответствующих

государственных информационных систем в форме электронных документов,

удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов. 

В случае получения государственной услуги через портал услугополучателю в

«личный кабинет» направляется уведомление-отчет о принятии запроса для оказания

государственной услуги с указанием даты и времени получения результата

государственной услуги.

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов

согласно пункту 9 настоящего стандарта государственной услуги услугодатель,

работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в

приеме документов.

3. Порядок обжалования

решений, действий (бездействия) местных исполнительных органов областей, города

республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, а

также услугодателей и (или) их должностных лиц, центров обслуживания населения

и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг

11. Обжалование

решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по

вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя

услугодателя либо руководителя соответствующего местного исполнительного органа

областей, города республиканского значения, столицы (далее - акимат) по адресам,

указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию

услугодателя или акимата. 

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и

дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов

лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя или акимата для

определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа жалоба подается на имя

руководителя ЦОНа по адресам и телефонам, указанным в пункте 13 настоящего

стандарта государственной услуги.

Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так

и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации

проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к

жалобе). После регистрации жалоба направляется руководителю ЦОНа для

определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер. 

Также информацию о порядке обжалования действий (бездействия) работника

услугодателя, ЦОНа можно получить по телефону единого контакт-центра по

вопросам оказания государственных услуг, указанному в пункте 16 настоящего

стандарта государственной услуги.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акимата или ЦОНа,

подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется

услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя,

акимата или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и

контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и

контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в

течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством

Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с

учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в

электронной форме и через центры обслуживания населения

13. Адреса мест

оказания государственной услуги размещены:

1) на интернет-ресурсе Министерства www.edu.gov.kz;

2) на интернет-ресурсе ЦОНа www.con.gov.kz;

3) на портале www.e.gov.kz.

14. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в

электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе

оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством

«личного кабинета» портала, справочных служб услугодателя, а также единого

контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

16. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания

государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства

www.edu.gov.kz, номер Единого контакт-центра по вопросам оказания

государственных услуг - 8-800-080-7777, 1414.


Приложение 1

к стандарту государственной услуги

«Назначение выплаты пособия опекунам

или попечителям на содержание ребенка-сироты (детей-сирот) и ребенка (детей),

оставшегося без попечения родителей»


Решение

о назначении (отказе в назначении) пособия опекуну или

попечителю на содержание ребенка-сироты (детей-сирот) и

ребенка (детей), оставшегося без попечения родителей

№ ___ от «___» _______

20___ года

______________________________________________

(наименование органа)

№ дела _______

Гражданин (ка) __________________________________________________

(фамилия, имя, отчество)

Дата обращения __________________________________________________

Свидетельство о рождении ребенка (запись акта о рождении)

№ _____________ Дата выдачи _________________________ наименование

органа, выдавшего свидетельство о рождении ребенка (запись акта о

рождении)_______________________________________________________

Ф.И.О. ребенка _________________________________________________

Дата рождения ребенка __________________________________________

Решение органа о назначении опекуном или попечителем ___________

________________________________________________________________

Дата назначения «___» _________ 20 __ г.

Назначенная сумма пособия

с ______ 20 __ г. по _______ 20 __ г.

в сумме ____ тенге ___________________________________________

(прописью)

Назначенная сумма пособия в связи с изменением месячного расчетного показателя:

Ф.И.О. ребенка _________________________________________________

пособие с ________________ по ___________ в сумме ________ тенге

________________________________________________________________

(прописью)

Отказано в назначении пособия по причине: ________________________

Выплата пособия прекращена по причине: ___________________________

М.П.

Ф.И.О. Руководитель органа __________ (подпись)

Приложение 2

к государственной услуге

«Назначение выплаты пособия опекунам

или попечителям на содержание ребенка-сироты (детей-сирот) и ребенка (детей),

оставшегося без попечения родителей»

__________________________

__________________________

(наименование органа)

Заявление

Прошу назначить

пособие на содержание ребенка (детей), оставшегося без попечения родителей

_______________________________

(ФИО, дата рождения, ребенка (детей))

Фамилия ___________________________________________________________

Имя ______________ Отчество ______________ опекуна или попечителя

Адрес _____________________________________________________________

Решение органа о назначении опекуном или попечителем ______________

____________________________________________от «__» ______ 20 ___г.

Вид документа, удостоверяющего личность опекуна или попечителя

___________________________________________________________________

Серия _______ номер ______ кем выдано _____________________________

Индивидуальный идентификационный номер ____________________________

№ лицевого счета __________ Наименование банка ____________________

В случае возникновения изменений в личных данных обязуюсь в течение 15 дней

сообщить о них.

Предупрежден(а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и

поддельных документов.

«___» _____________ 20

___года ___________________

(подпись заявителя)

Документы приняты:

«___» _________ 20 __ года

____________ __________________________________________________

(подпись) (Ф.И.О., должность лица, принявшего документы)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

(линия отреза)

В случае возникновения изменений в личных данных обязуюсь в течение 15 дней

сообщить о них.

Предупрежден(а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и

поддельных документов.

Заявление гр. ___________________ с прилагаемыми документами в количестве _____

штук принято «___» ________ 20 __ г.

_____________ _________________________________________________

(подпись) (Ф.И.О., должность лица, принявшего документы)


Приложение 3

к государственной услуге

«Назначение выплаты пособия опекунам

или попечителям на содержание ребенка-сироты (детей-сирот) и ребенка (детей),

оставшегося без попечения родителей»


_____________________________

(Ф.И.О., либо наименование

организации услугополучателя)

____________________________

(адрес услугополучателя)


Расписка

об отказе в приеме документов

Руководствуясь

подпунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О

государственных услугах», отдел управления образования _____________________________________________

(указать адрес)

отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги

____________________________________________________________________

(наименование государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета

документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной

услуги, а именно:

Наименование отсутствующих документов:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ....

Настоящая расписка

составлена в 2 экз., по одному для каждой стороны.


Ф.И.О. (работника УО) (подпись)

Исп. Ф.И.О._____________

Тел.__________

Получил Ф.И.О. /

подпись услугополучателя

«___» _________ 20__ г.

 

 

Просмотров: 351

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст