"Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение "Отдел образования по Коргалжынскому району управления образования Акмолинсой области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

28.03.2017

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2015 жылғы «13» сәуірдегі

№ 198 бұйрығымен 

бекітілген


«Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы

лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру» мемлекеттік

көрсетілетін қызмет стандарты


1. Жалпы ережелер

1. «Аз қамтылған

отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде

демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру» мемлекеттік көрсетілетін

қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет). 

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және

ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті облыстардың, Астана және Алматы қалаларының, аудандар

мен қалалардың білім беру ұйымдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші)

көрсетеді. 

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру

көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.


2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

4. Мемлекеттік

қызметті көрсету мерзімдері: 

1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап:

жолдама беру бойынша - он бес жұмыс күні; 

2) көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды

тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты - 20 минут; 

3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға қызмет

көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты - 30 минут. 

5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз жүзінде. 

6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - қала сыртындағы және мектеп

жанындағы лагерьлерге жолдама.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны - қағаз түрінде

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы)

тегін және ақылы түрде көрсетіледі. 

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құнын «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі

Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші айқындайды

және облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті

атқарушы органдарының интернет-ресурстарында орналастырылады.

Мемлекеттік қызмет:

1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан

балаларға;

2) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы

ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан балаларға;

3) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын

балаларға;

4) төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан

шыққан балаларға;

5) білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен

тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына тегін түрде көрсетіледі.

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасы еңбек

заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен жұма

аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден

18.30-ге дейін. 

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру сағат

13.00-ден 14.30-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін жүзеге

асырылады. Көрсетілетін қызметті алушыны алдын ала жазу және жеделдетіп қызмет

көрсету қарастырылмаған. 

9. Көрсетілетін қызмет алушының көрсетілетін қызметті берушінің жүгінген

кезіндегі мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

1) өтініш;

2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын

сәйкестендіру үшін талап етіледі);

3) баланың тууы туралы куәлігінің көшірмелері (жеке басын сәйкестендіру үшін

талап етіледі);

4) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан

мемлекеттік қызметті алушылар санаты үшін көрсетілетін қызметті алушының

(отбасының) жергілікті атқарушы органдар тарапынан ұсынылатын мемлекеттік

атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;

5) табысы туралы мәлімет (ата-аналардың немесе оларды алмастырушы адамдардың

еңбекақылары, кәсіпкерлік және басқа да қызмет түрлерінен түскен табыстары,

балаларға төленетін алимент түріндегі және қарауындағы басқа да адамдардың

табыстары, жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі өмір сүру деңгейінен

төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылар табыстары)

6) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, отбасыда тәрбиеленетін

балалар үшін қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту

туралы уәкілетті органның шешімі.

7) отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеріп-қарау негізінде, сондай-ақ

қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін басқа да

қажетті құжаттар негізінде қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде

демалуға тегін жодама беру туралы білім беру ұйымдары алқалы басқару

органдарының шешімінің көшірмесі;

9) даму мүмкіндігі шектеулі балалар үшін

психологиялық-медициналық-педагогикалық-консультациялардың медициналық қорытындысының

көшірмелері;

10) көрсетілетін қызметті алушының флюросуретімен қоса денсаулық жағдайы туралы

(медициналық паспорты) анықтама (болған жағдайда).

Көрсетілетін қызметтті беруші құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті

алушыға: 

1) сұранымды қабылдау нөмірі және күні;

2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;

3) қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;

4) құжаттардың беру күні (уақыты) және орны;

5) өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);

6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда),

олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы

қолхат береді


3. Облыстардың жергілікті атқарушы органдарының, республикалық маңызы бар

қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың, сондай-ақ

көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды тұлғаларының

қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне)

шағымдану тәртібі;

10. Мемлекеттік қызмет

көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның

лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым

көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не осы мемлекеттік қызмет

стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша облыстардың,

республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілікті атқарушы органы

(бұдан әрі - әкімдік) басшысының атына беріледі.

Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе

әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Жеке тұлғаның шағымында аты, жөні, тегі, пошта мекен-жайы, байланыс телефоны

көрсетіледі.

Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген

шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілетін қызметті берушінің немесе

әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып

табылады. 

Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті

алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға

жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті

алушыға почта арқылы көрсетілетін қызметті берушінің кеңесесінде қолма-қол

беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін

қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау

жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті

органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген

күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. 

Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті

берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне

(әрекетсіздігіне) шағымдану туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету

мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының «1414» телефоны бойынша

алуға болады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда,

көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген

тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.


4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын

өзге де талаптар.


12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің

www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан

13. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша

анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz және

көрсетілетін қызметті берушінің www.bala-kkk.kz. интернет-ресурсында

орналастырылған. мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай

байланыс орталығының «1414».

 

 

 

 

Утвержден

приказом Министра образования и

 науки Республики Казахстан

от «13» апреля 2015 года

№ 198


Стандарт государственной услуги

«Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из

малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях»


1. Общие положения

1. Государственная

услуга «Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из

малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях» (далее -

государственная услуга). 

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки

Республики Казахстан (далее - Министерство).

3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами

областей, городов Астаны и Алматы, районов и городов организации образования

(далее - услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги

осуществляются через канцелярию услугодателя.

2. Порядок оказания

государственной услуги

4. Сроки оказания

государственной услуги: 

1) с момента сдачи документов услугодателю - пятнадцать рабочих дней;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем

услугодателю - 20 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя у услугодателя -

30 минут.

5. Форма оказания государственной услуги - бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги - направление (путевка) в

загородные и пришкольные лагеря. 

Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

7. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее -

услугополучатель) платно и бесплатно.

Стоимость государственной услуги в соответствии с Законом Республики Казахстан

от 27 июля 2007 года «Об образовании» определяется услугодателем и размещаеся

на интернет-ресурсах местных исполнительных органов областей, города

республиканского значения, столицы.

Государственная услуга оказывается бесплатно:

1) детям из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной

помощи;

2) детям из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в

которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума;

3) детям - сиротам и детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в

семьях;

4) детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных

ситуаций;

5) иным категориям обучающихся и воспитанников, определяемые коллегиальным

органом управления организации образования.

8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, с 9.00

до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме

выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики

Казахстан.

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги

осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до

14.30 часов. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без

предварительной записи и ускоренного обслуживания.

9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при

обращении услугополучателя: 

1) заявление;

2) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (требуется для

идентификации личности);

3) копия свидетельства о рождении ребенка в случае рождения ребенка до 13

августа 2007 года либо за пределами Республики Казахстан (требуется для

индентификации личности);

4) справка, подтверждающая принадлежность услугополучателя (семьи) к

получателям государственной адресной социальной помощи, предоставляемая

местными исполнительными органами, для категории услугополучателей из семей,

имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи;

5) документы о полученных доходах (заработная плата работающих родителей или

лиц их заменяющих, доходы от предпринимательской и других видов деятельности,

доходы в виде алиментов на детей и других иждивенцев для услугополучателей из

семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых

сренедушевой доход ниже величины прожиточного миниума);

6) решение уполномоченного органа об утверждении опеки (попечительства),

патронатного воспитания для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения

родителей, воспитывающихся в семьях;

7) копия решения коллегиального органа управления организации образования о

выдаче бесплатных направлений на предоставление отдыха загородные и пришкольные

лагеря на основании обследования материально-бытового положения семьи, а также

других необходимых документов для принятия решения об оказании финансовой и

материальной помощи;

9) копия медицинского заключения психолого-медиго-педагогической консультации -

для детей с ограниченными возможностями;

10) справка о состоянии здоровья (медицинский папорт) с приложением флюроснимка

услугополучателя (при наличии) 

При приеме документов услугодатель выдает услугополучателю расписку о приеме

соответствующих документов с указанием: 

номера и даты приема запроса;

вида запрашиваемой государственной услуги;

количества и названия приложенных документов;

даты (времени) и места выдачи документов;

фамилии, имени, а также отчества (при наличии) работника услугодателя,

принявшего заявление;

фамилии, имени, а также отчества (при наличии) услугополучателя и его

контактных телефонов.

3. Порядок обжалования

решений, действий (бездействия) местных исполнительных органов областей, города

республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, а

также услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания

государственных услуг

10. Обжалование

решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по

вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя

услугодателя либо руководителя соответствующего местного исполнительного органа

областей, города республиканского значения, столицы (далее - акимат) по

адресам, указанным в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию

услугодателя или акимата. 

В жалобе физического лица указывается его фамилия, имя, отчество (при его

наличии), почтовый адрес, контактный телефон.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и

дата) в канцелярии услугодателя или акимата с указанием фамилии и инициалов

лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную

жалобу. 

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению

в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о

результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо

выдается нарочно в канцелярии услугодателя.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и

контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и

контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в

течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

Информацию о порядке обжалования действий (бездействия) услугодателя и (или)

его должностных лиц можно получить по телефону Единого контакт-центра по

вопросам оказания государственных услуг «1414». 

11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством

Республики Казахстан порядке.


4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги


12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе

Министерства www.edu.gov.kz.

13. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания

государственной услуги размещены на интернет-ресурсах Министерства

www.edu.gov.kz, услугодателя www.bala-kkk.kz. Единый контакт-центр по вопросам

оказания государственных услуг «1414».

 

 

Просмотров: 400

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст