"Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжын ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение "Отдел образования по Коргалжынскому району управления образования Акмолинсой области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

28.03.2017

ҚазақстанРеспубликасы   

Білімжәнеғылымминистрінің

 2015 жылғы

7 сәуірдегі  

№ 170

бұйрығымен      

  бекітілген          

 

«Балаларға қосымша білім беру бойынша

қосымша білім беру

ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

1. Жалпыережелер

      1.

«Балаларғақосымшабілімберубойыншақосымшабілімберуұйымдарынақұжаттарқабылдаужәнеоқуғақабылдау»

мемлекеттіккөрсетілетінқызметі (бұданәрі – мемлекеттіккөрсетілетінқызмет).

      2. МемлекеттіккөрсетілетінқызметстандартынҚазақстанРеспубликасыБілімжәнеғылымминистрлігі

(бұданәрі – Министрлік) әзірледі.

      3.

Мемлекеттікқызметтібалаларғаарналғанқосымшабілімберуұйымдары,

жалпыортабілімберуұйымдары (бұданәрі – көрсетілетінқызметтіберуші) көрсетеді.

      Өтініштіқабылдаужәнемемлекеттікқызметтікөрсетунәтижесінберукөрсетілетінқызметтіберушініңкеңсесіарқылыжүзегеасырылады.

 

 2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

     

4.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап

– 30 (отыз) минут;

      2) құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күту

уақытының барынша ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      3) қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы –

15 (он бес) минуттан аспайды.

      5. Мемлекеттікқызметтікөрсетунысаны: қағазтүрінде.

      6. Мемлекеттікқызметтікөрсетудіңнәтижесі:

білімалушыныата-анасыныңбірініңнемесезаңдыөкілініңөтінішінегізіндебалаларғақосымшабілімберубойыншақосымшабілімберуұйымынақабылдау.

      Мемлекеттікқызметкөрсетунәтижесінұсынунысаны:

қағазтүрінде.

      7.

Мемлекеттікқызметжекетұлғаларғаақылыжәнетегінкөрсетіледі (бұданәрі -

көрсетілетінқызметтіалушы).

      «Білімтуралы» 2007 жылғы 27

шілдедегіҚазақстанРеспубликасының Заңындакөзделгенбілімалушыларсанатынамемлекеттіккөрсетілетінқызметтегіннемесежеңілдікнегізіндеақылытүрдекөрсетіледі.

     

МемлекетәлеуметтіккөмеккемұқтажҚазақстанРеспубликасыазаматтарынолардыңбілімалуыкезеңіндеқаржылаушығыстарынтолықнемесеішінараөтейді.

     

ӘлеуметтіккөмеккөрсетілетінҚазақстанРеспубликасыазаматтарыныңсанатына:

      1) жетімбалалар,

ата-анасыныңқамқорлығынсызқалғанбалалар;

      2) дамумүмкіндіктерішектеулібалалар,

мүгедектержәнебалакезіненмүгедектер, мүгедекбалалар;

      3) көпбалалыотбасылардыңбалалары;

      4) кәмелеткетолмағандардыуақытшаоқшаулау,

бейімдеужәнеоңалтуорталықтарындағыбалалар;

      5)

жалпыжәнесанаторийлікүлгідегімектеп-интернаттарында,

мектепжанындағыинтернаттардатұратынбалалар;

      6)

дарындыбалаларғаарналғанмамандандырылғанинтернаттықбілімберуұйымдарындатәрбиеленетінжәнебілімалатынбалалар;

      7) интернаттықұйымдардыңтәрбиеленушілері;

      8)

мемлекеттікатаулыәлеуметтіккөмекалуғақұқығыбаротбасылардан,

сондай-ақмемлекеттікатаулыәлеуметтіккөмекалмайтын,

жанбасынашаққандағыорташатабысыеңтөменгікүнкөрісдеңгейініңшамасынантөменотбасыларданшыққанбалалар;

      9) денсаулықжағдайынабайланыстыбастауыш,

негізгіорта,

жалпыортабілімберубағдарламаларыбойыншаұзақуақытбойыүйденемесестационарлықкөмек,

сондай-аққалпынакелтіруемінжәнемедициналықоңалтукөрсететінұйымдардаоқитынбалалар;

      10) ҚазақстанРеспубликасыныңзаңдарыменайқындалатынөзгедесанаттағыазаматтаржатады.

      Мемлекеттіккөрсетілетінқызметқұнын «Білімтуралы»

2007 жылғы 27

шілдедегіҚазақстанРеспубликасының Заңынасәйкескөрсетілетінқызметтіберушіайқындайдыжәнеоблыстардың,

республикалықмаңызыбарқаланың,

астананыңжергіліктіатқарушыоргандарыныңинтернет-ресурстарындаорналастырылады.

     

Білімберуқызметтерінеақытөлеуекіншідеңгейдегібанктерменжекелегенбанктікоперациялардыжүзегеасыратынұйымдарарқылықолма-қолжәнеқолма-қолақшасызнысандажүргізіледі.

      8. Көрсетілетінқызметтіберушініңжұмыскестесі:

ҚазақстанРеспубликасыныңеңбекзаңнамасынасәйкес,

көрсетілетінқызметтіберушініңбелгіленгенжұмыскестесібойыншадемалысжәнемерекекүндерінқоспағанда,

дүйсенбі-жұмааралығында.

      Өтініштіқабылдаужәнемемлекеттіккөрсетілетінқызметтіңнәтижесінберусағат

13.00-ден 14.30-ға дейінгітүскіүзіліспенсағат 09.00-ден 17.30-ға

дейінжүргізіледі.

     

Мемлекеттікқызметалдыналажазылусызжәнежеделдетілгенқызметкөрсетусіз,

кезеккүтутәртібіменкөрсетіледі.

      9. Көрсетілетінқызметтіалушы (несенiмхатбойыншаоныңөкiлi)

жүгінгенкездемемлекеттікқызметкөрсетуүшінқажеттіқұжаттартізбесі:

      1) еркіннысандағыөтініш;

      2) баланыңжекебасынкуәландыратынқұжат;

      3)

ҚазақстанРеспубликасыДенсаулықсақтауминистрініңміндетінатқарушының 2010 жылғы

23 қарашадағы № 907 бұйрығымен

(Нормативтікқұқықтықактілердімемлекеттіктіркеутізілімінде № 6697

болыптіркелген) бекітілген № 035-2/У нысаныбойыншамедициналықанықтама.

     

Көрсетілетінқызметтіалушыбарлыққажеттіқұжаттардытапсырғанкездекөрсетілетінқызметтіберушіге

өтініштіңкөшірмесіндеқұжаттартоптамасынқабылдаудыңкүніменуақытыкөрсетілеотырып,

көрсетілетінқызметтіберушініңкеңсесіндетіркеутуралыбелгіөтініштіңқағазжеткізгіштеқабылданғанынрастауболыптабылады.

 

3.

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша республикалық маңызы бар қаланың

және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы

органдарының, мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның

лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану

тәртібі

 

      10.

Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының

мемлекеттік қызмет мәселелері бойынша әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

      шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет

стандартының 12-тармағында көрсетілген республикалық маңызы бар қаланың және

астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) тиісті жергілікті атқарушы

органдарының (бұдан әрі - ЖАО) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының

атына беріледі.

      Шағымжазбашанысандапоштаарқылынекөрсетілетінқызметтіберушініңнемесетиісті

ЖАО-ныңкеңселеріарқылықолма-қолберіледі.

      Шағымныңкөрсетілетінқызметтіберушініңнемесе

ЖАО-ныңкеңсесіндешағымдықабылдағанадамныңтегіменаты-жөні,

берілгеншағымғажауапалумерзіміменорныкөрсетілеотырыптіркелуі (мөртаңба,

кіріснөміріменкүні) шағымныңқабылданғанынрастауболыптабылады.

      Шағымдажекетұлғаныңтегіменаты-жөні, әкесініңаты

(болғанжағдайда) пошталықадресі,

байланыстелефондарыкөрсетіледіжәнекөрсетілетінқызметтіалушықолқоюкерек.

      Көрсетілетінқызметтіберушініңнемесетиісті

ЖАО-ныңмекенжайынакеліптүскенкөрсетілетінқызметтіалушыныңшағымыоныңтіркелгенкүніненбастапбесжұмыскүніішіндеқаралуғажатады.Шағымдықараунәтижелерітуралыдәлелдіжауапкөрсетілетінқызметтіалушығапоштаарқылыжіберіледінекөрсетілетінқызметтіберушініңнемесетиісті

ЖАО-ныңкеңсесіндеқолма-қолберіледі.

      Көрсетілгенмемлекеттікқызметнәтижелеріменкеліспегенжағдайда,

көрсетілетінқызметтіалушымемлекеттiкқызметтеркөрсетусапасынбағалаужәнебақылаужөнiндегiуәкiлеттiорганғашағымменжүгінеалады.

      Мемлекеттiкқызметтеркөрсетусапасынбағалаужәнебақылаужөнiндегiуәкiлеттiорганныңмекенжайынакеліптүскенкөрсетілетінқызметтіалушыныңшағымытіркелгенкүніненбастапонбесжұмыскүніішіндеқарауғажатады.

      11.

Көрсетілгенмемлекеттікқызметнәтижелеріменкеліспегенжағдайларда,

көрсетілетінқызметтіалушыҚазақстанРеспубликасыныңзаңнамасындабелгіленгентәртіппенсотқажүгінугеқұқылы.

 

   4.

Мемлекеттікқызметкөрсетуерекшеліктеріескеріле

отырыпқойылатынөзгедеталаптар

 

      12.

Мемлекеттікқызметкөрсетуорындарыныңмекенжайлары:

     

1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында

«Мемлекеттіккөрсетілетінқызмет» бөлімінде;

      2) ЖАО интернет-ресурстарындаорналастырылған.

      13.

КөрсетілетінқызметтіалушыныңмемлекеттікқызметкөрсетутәртібіменмәртебесітуралыақпараттықашықтықтанқолжеткізурежиміндеМемлекеттікқызметкөрсетумәселелеріжөніндегібірыңғайбайланысорталығыарқылыалумүмкіндігібар.

      14.

Мемлекеттікқызметкөрсетумәселелеріжөніндегібірыңғайбайланысорталығы:

8-800-080-7777, 1414.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Утвержден 

приказам Министра образования 

и науки Республики Казахстан 

от 7 апреля 2015 года № 170

Стандарт государственной услуги

«Прием документов и зачисление в организации

дополнительного образования для детей по предоставлению

им дополнительного образования»

1. Общие положения


1. Государственная

услуга «Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования

для детей по предоставлению им дополнительного образования» (далее -

государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки

Республики Казахстан (далее - Министерство).

3. Государственная услуга оказывается организациями дополнительного образования

для детей, организациями общего среднего образования (далее - услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги

осуществляются через канцелярию услугодателя.

2. Порядок оказания

государственной услуги


4. Сроки оказания государственной услуги:

1) с момента сдачи пакета документов - 30 (тридцать) минут;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов -15

(пятнадцать) минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - 15 (пятнадцать)

минут.

5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: зачисление обучающихся в

организацию дополнительного образования для детей по предоставлению им

дополнительного образования на основании заявления одного из родителей или

законного представителя.

Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается платно и бесплатно физическим лицам

(далее - услугополучатель).

Государственная услуга оказывается бесплатно или платно на льготных основаниях

категориям обучающихся, предусмотренным Законом Республики Казахстан от 27 июля

2007 года «Об образовании».

К категории граждан Республики Казахстан, которым оказывается социальная

помощь, относятся:

1) дети-сироты, дети, оставшиеся без попечения родителей;

2) дети с ограниченными возможностями в развитии, инвалиды и инвалиды с

детства, дети-инвалиды;

3) дети из многодетных семей;

4) дети, находящиеся в центрах временной изоляции, адаптации и реабилитации

несовершеннолетних;

5) дети, проживающие в школах-интернатах общего и санаторного типов, интернатах

при школах;

6) дети, воспитывающиеся и обучающиеся в специализированных интернатных

организациях образования для одаренных детей;

7) воспитанники интернатных организаций;

8) дети из семей, имеющих право на получение государственной адресной

социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную

социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного

минимума;

9) дети, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени обучаются

по программам начального, основного среднего, общего среднего образования на

дому или в организациях, оказывающих стационарную помощь, а также

восстановительное лечение и медицинскую реабилитацию;

10) иные категории граждан, определяемые законами Республики Казахстан.

Стоимость государственной услуги в соответствии с Законом Республики Казахстан

от 27 июля 2007 года «Об образовании» определяется услугодателем и размещается

на интернет - ресурсах местных исполнительных органов областей, города

республиканского значения, столицы.

Оплата по предоставлению образовательных услуг осуществляется в наличной и

безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие

отдельные виды банковских операций.

8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу, за исключением

выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики

Казахстан в соответствии с установленным графиком работы услугодателя.

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги

осуществляется с 09.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30

часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди без предварительной записи

и ускоренного обслуживания.

9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при

обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):

1) заявление в произвольной форме;

2) документ, удостоверяющий личность ребенка;

3) медицинская справка по форме № 035-2/У, утвержденной Приказом и.о. Министра

здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрирован

в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697).

При сдаче услугополучателем всех необходимых документов: услугодателю -

подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его

копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема

пакета документов.

3. Порядок обжалования

решений, действий (бездействий)

местных исполнительных органов, города республиканского

значения и столицы, района (города областного значения),

услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам

оказания государственных услуг


10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его

должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг:

жалоба подается на имя руководителя услугодателя и соответствующего местного

исполнительного органа, города республиканского значения и столицы, района

(города областного значения) (далее - МИО) по адресам, указанным в пункте 12

настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию

услугодателя или соответствующего МИО.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и

дата) в канцелярии услугодателя или соответствующего МИО с указанием фамилии и

инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную

жалобу.

В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его

наличии), почтовый адрес, контактный телефон и подписывается услугополучателем.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или соответствующего

МИО, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется

услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии

услугодателя или соответствующего МИО.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и

контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и

контролю за качеством оказания государственной услуги, подлежит рассмотрению в

течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги

услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством

Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с

учетом особенностей оказания

государственной услуги


12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства: www.edu.gov.kz в разделе «Государственные услуги»;

2) МИО.

13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе

оказания государственной услуги посредством единого контакт-центра по вопросам

оказания государственных услуг.

14. Единыйконтакт-центрповопросамоказаниягосударственныхуслуг: 8-800-080-7777,

1414.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 390

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст